MARKETINGOWE SYSTEMY INFORMACYJNE

Rynek jest kategorią dynamiczną, kształtowaną przez wiele zmien­nych, i dlatego decyzje na nim zapadają zazwyczaj w warunkach niepewności. Ilość i asortyment towarów będących przedmiotem zapotrzebowania ze strony nabywców nigdy nie są z góry ani znane, ani stałe. W związku z tym przebieg krzywej popytu można ustalić jedynie z określonym prawdopodobieństwem.W warunkach niepewności pojawia się problem wyboru między poszczególnymi wariantami strategii marketingowej, ponieważ każdy wariant może zapewnić różne, czasem obiecujące wyniki, jednak w punkcie wyjścia zupełnie nie znane. Aby więc rozpo­znać tę niepewność i stworzyć podstawy do podejmowania decyzji w kwestii lynku* firmy prowadzą badania marketingowe i groma­dzą odpowiednie informacje.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Pracuje jako agent nieruchomości, codziennie zajmuje się doradzaniem ludziom jak wybrać mieszkanie lub dom dopasowany do ich oczekiwań. Postanowiłem założyć bloga tematyką powiązanego z pracą, aby dzielić się z Wami moimi doświadczaniami, mam nadzieję, że wpisy przypadną Ci do gustu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)