KREUJĄC NOWY PRODUKT

Kreując nowy produkt, przedsiębior­stwo musi na wstępie zadać sobie pytanie, dla kogo, czyli dla jakiego segmentu będzie on przeznaczony, czy odpowiada preferen­cjom potencjalnych nabywców i czy cena, po której jest oferowany, zostanie zaakceptowana. Innymi słowy, jest to postępowanie wielowymiarowe, sama zaś strategia przedsiębiorstwa składa się z licznych elementów ze sobą sprzężonych. Cena pozostaje niero­zerwalnie związana z produktem, jego jakością, opakowaniem. Dotarcie do finalnego nabywcy zależy od działań promocyjnych, systemów dystrybucji i systemów sprzedaży, ale całość postępowa­nia na iynku nie może doprowadzić do takiego wzrostu cen, który by spowodował spadek popytu na dane dobro.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Pracuje jako agent nieruchomości, codziennie zajmuje się doradzaniem ludziom jak wybrać mieszkanie lub dom dopasowany do ich oczekiwań. Postanowiłem założyć bloga tematyką powiązanego z pracą, aby dzielić się z Wami moimi doświadczaniami, mam nadzieję, że wpisy przypadną Ci do gustu!