INSTYTUCJE RYNKOWE

Przez pojęcie instytucji rynkowych rozumiemy organizacje lub osoby, za pośrednictwem których dokonuje się przepływ od produ­centów do odbiorców finalnych różnych strumieni, w tym głównie produktów. Wśród tych strumieni można wyróżnić negocjacje, zamawianie towarów, przemieszczanie fizyczne towarów, przepły­wy informacyjne .Negocjacje są częścią składową gry rynkowej i komunikowania się uczestników rynku. Rozwiązanie większości problemów, z któ­rymi ma do czynienia współczesny menedżer, wiąże się z procesem negocjacji. Sukcesy osiągane na tym polu przesądzają o pozycji menedżera w firmie. Dlatego też w literaturze marketingowej po­święca się wiele uwagi sztuce negocjowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Pracuje jako agent nieruchomości, codziennie zajmuje się doradzaniem ludziom jak wybrać mieszkanie lub dom dopasowany do ich oczekiwań. Postanowiłem założyć bloga tematyką powiązanego z pracą, aby dzielić się z Wami moimi doświadczaniami, mam nadzieję, że wpisy przypadną Ci do gustu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)